
Workshopy na mieru pre Regulus
Regulus Technik s.r.o. od roku 1997 pôsobí v Prešove ako dcérska spoločnosť materskej firmy Regulus so sídlom v Prahe. Zaoberá sa predajom, montážou a servisom vykurovacích telies, tepelných čerpadiel, fotovoltaiky, solárnych ohrevov či vetriania s rekuperáciou tepla. Firma sa rozhodla realizovať organizačné zmeny a vzdelávanie si objedali v období prípravy na ich komunikáciu zamestnancom.
DETAILY NAŠEJ PONUKY:
1. Základný workshop
Cieľová skupina: Všetci zamestnanci firmy.
Ciele vzdelávania:
- Rozšíriť si kompetencie pre zlepšenie komunikácie - lepšie sa pýtať, lepšie klásť otázky a jednoznačnejšie sa vyjadrovať.
- Posilniť uvedomenie „zákazník – dodávateľ“ nielen smerom k externým zákazníkom/dodávateľom, ale najmä vo vnútro firemných vzťahoch.
- Limitujúce presvedčenia a ich negatívny dopad na zavádzanie nových zmien vo firme.
- Osvojiť si techniky poskytovania a prijímania spätnej väzby (5 krokov).
- Naučiť sa základným zručnostiam zvládania konfliktov a riadenia svojich emócií.
- Oboznámiť sa s typológiou osobností a využiť ju na posilnenie pracovných vzťahov.
- Posilniť uvedomenie nevidieť v rozdielnosti problém, ale príležitosť na vytváranie synergie.
- Posilniť si vlastnú motiváciu a identifikovať svoju pridanú hodnotu pre firmu.
- Identifikovať kľúčové prvky firemnej kultúry a firemných hodnôt.
Forma: prezenčný workshop
Rozsah: 2 dni (12 vyučovacích hodín) – 1. deň: 9:30 – 16:30, 2. deň: 8:30 – 15:30
Realizácia: september 2023, 22 účastníkov, Prešov
Výstup z workshopu: spoločne vytvorené a akceptované firemné hodnoty
Metódy vzdelávania:
- Prezentácie
- Skupinová práca
- Prípadové štúdie
- Diskusia
- Sebareflexia
- Icebreakre
Workshopu predchádzal anonymný zamestnanecký prieskum, ktorý sme vypracovali na žiadosť manažmentu firmy, zameraný na spokojnosť s vnútro firemnou komunikáciou, riadením firmy, informovanosťou zamestnancov a motiváciou.
Realizácia: dotazník s 13-timi otázkami, meranie miery spokojnosti zamestnancov formou odpovedí na 13 otázok (4 oblasti), výber jednej zo štyroch možností (1_úplne spokojný, 2_skôr spokojný, 3_skôr nespokojný, 4_úplne nespokojný), trvanie: 10 dní, apríl/máj 2023.
Vyberáme zo spätných väzieb po vzdelávaní
Čo najsilnejšie si z tohto školenia odnášaš?
„Že dodávateľsko-odberateľské vzťahy sú na všetkých úrovniach (aj vo vnútri firmy).“
„Radosť zo stretnutia firmy v takomto zložení a nádej na malú vlastnú zmenu.“
„Že môžem zmeniť svoje presvedčenie.“
„Návod, ako lepšie zvládať ťažké situácie.“
„Uvedomenie si jedinečnosti každého kolegu, jeho povahových vlastností. S každým kolegom inak rozprávať, snažiť sa ho spoznať.“
Čo konkrétne by si chcel/-a začať uplatňovať vo svojom každodennom pracovnom či osobnom živote?
„Uplatňovať JA vs. TY jazyk.“
„Chcel by som viac chváliť ľudí okolo seba.“
„Dávať viac pozitívnu spätnú väzbu a lepšie zvládať riešenie konfliktných situácií.“
„Vedieť pracovať so svojimi emóciami.“
„Aktívne počúvanie.“
Ak by si toto školenie odporučil/-a svojmu novému kolegovi, aké by boli tvoje argumenty?
„Môžeš sa vyhnúť zbytočným konfliktom, lebo nie všetko je také zlé, ako sa zdá.“
„Je užitočné poznať pocity, rozdielnosti medzi mužmi a ženami, pomáha to viac chápať a prijímať druhých.“
„Za skúšku nič nedáš a čo sa dozvieš a osvojíš si je len na každom jednom človeku.“