Workshopy na mieru pre Regulus

Regulus Technik s.r.o. od roku 1997 pôsobí v Prešove ako dcérska spoločnosť materskej firmy Regulus so sídlom v Prahe. Zaoberá sa predajom, montážou a servisom vykurovacích telies, tepelných čerpadiel, fotovoltaiky, solárnych ohrevov či vetriania s rekuperáciou tepla. Firma sa rozhodla realizovať organizačné zmeny a vzdelávanie si objedali v období prípravy na ich komunikáciu zamestnancom. 

DETAILY NAŠEJ PONUKY:

1. Základný workshop

Cieľová skupina: Všetci zamestnanci firmy. 

Ciele vzdelávania: 

  • Rozšíriť si kompetencie pre zlepšenie komunikácie - lepšie sa pýtať, lepšie klásť otázky a jednoznačnejšie sa vyjadrovať. 
  • Posilniť uvedomenie „zákazník – dodávateľ“ nielen smerom k externým zákazníkom/dodávateľom, ale najmä vo vnútro firemných vzťahoch. 
  • Limitujúce presvedčenia a ich negatívny dopad na zavádzanie nových zmien vo firme. 
  • Osvojiť si techniky poskytovania a prijímania spätnej väzby (5 krokov). 
  • Naučiť sa základným zručnostiam zvládania konfliktov a riadenia svojich emócií. 
  • Oboznámiť sa s typológiou osobností a využiť ju na posilnenie pracovných vzťahov. 
  • Posilniť uvedomenie nevidieť v rozdielnosti problém, ale príležitosť na vytváranie synergie.  
  • Posilniť si vlastnú motiváciu a identifikovať svoju pridanú hodnotu pre firmu. 
  • Identifikovať kľúčové prvky firemnej kultúry a firemných hodnôt. 

Forma: prezenčný workshop
Rozsah: 2 dni (12 vyučovacích hodín) – 1. deň: 9:30 – 16:30, 2. deň: 8:30 – 15:30
Realizácia: september 2023, 22 účastníkov, Prešov
Výstup z workshopu: spoločne vytvorené a akceptované firemné hodnoty 

Metódy vzdelávania: 

  • Prezentácie 
  • Skupinová práca 
  • Prípadové štúdie 
  • Diskusia 
  • Sebareflexia 
  • Icebreakre 

Workshopu predchádzal anonymný zamestnanecký prieskum, ktorý sme vypracovali na žiadosť manažmentu firmy, zameraný na spokojnosť s vnútro firemnou komunikáciou, riadením firmy, informovanosťou zamestnancov a motiváciou. 

Realizácia: dotazník s 13-timi otázkami, meranie miery spokojnosti zamestnancov formou odpovedí na 13 otázok (4 oblasti), výber jednej zo štyroch možností (1_úplne spokojný, 2_skôr spokojný, 3_skôr nespokojný, 4_úplne nespokojný), trvanie: 10 dní, apríl/máj 2023.  

Vyberáme zo spätných väzieb po vzdelávaní 

Čo najsilnejšie si z tohto školenia odnášaš? 

Že dodávateľsko-odberateľské vzťahy sú na všetkých úrovniach (aj vo vnútri firmy).
Radosť zo stretnutia firmy v takomto zložení a nádej na malú vlastnú zmenu.
Že môžem zmeniť svoje presvedčenie.
Návod, ako lepšie zvládať ťažké situácie.
Uvedomenie si jedinečnosti každého kolegu, jeho povahových vlastností. S každým kolegom inak rozprávať, snažiť sa ho spoznať. 

Čo konkrétne by si chcel/-a začať uplatňovať vo svojom každodennom pracovnom či osobnom živote?  

Uplatňovať JA vs. TY jazyk.
Chcel by som viac chváliť ľudí okolo seba.
Dávať viac pozitívnu spätnú väzbu a lepšie zvládať riešenie konfliktných situácií.
Vedieť pracovať so svojimi emóciami.
Aktívne počúvanie. 

Ak by si toto školenie odporučil/-a svojmu novému kolegovi, aké by boli tvoje argumenty? 

Môžeš sa vyhnúť zbytočným konfliktom, lebo nie všetko je také zlé, ako sa zdá.
Je užitočné poznať pocity, rozdielnosti medzi mužmi a ženami, pomáha to viac chápať a prijímať druhých.
Za skúšku nič nedáš a čo sa dozvieš a osvojíš si je len na každom jednom človeku.