
Workshopy na mieru pre Železničnú spoločnosť Slovensko
Odbor komunikácie Železničnej spoločnosti Slovensko vytvára marketingovú komunikáciu, udržuje a riadi vzťahy s verejnosťou a pripravuje internú komunikáciu na rôznych úrovniach spoločnosti. Rozhodli sa investovať do osobnostného rozvoja členov tímu so zameraním na zvládanie krízových situácií a ako pracovať pod stresom. Objednali si u nás vzdelávanie, ktoré bolo rozdelené do viacerých častí.
DETAILY NAŠEJ PONUKY:
1. Základný workshop
Cieľová skupina: Všetci členovia tímu.
Ciele vzdelávania:
- Rozšíriť si kompetencie efektívnej komunikácie - lepšie sa pýtať, lepšie klásť otázky a jednoznačnejšie sa vyjadrovať.
- Posilniť uvedomenie „zákazník – dodávateľ“ nielen smerom k externým zákazníkom/dodávateľom, ale najmä vo vnútro tímových/firemných vzťahoch.
- Porozumieť limitujúcim presvedčeniam a ich negatívnym dopadom na zavádzanie zmien v tíme/firme.
- Osvojiť si techniky dávania a prijímania spätnej väzby.
- Lepšie porozumieť svojim emóciám, ale aj emóciám iných, najmä v stresových situáciách.
- Oboznámiť sa s typológiou osobností s cieľom posilnenia pracovných vzťahov.
- Naučiť sa nevnímať rozdielnosť ako problém, ale ako príležitosť na vytváranie synergie.
- Identifikovať kľúčové prvky tímovej kultúry a tímových hodnôt.
Forma: prezenčný workshop
Rozsah: 2 dni (12 vyučovacích hodín) – 1. deň: 9:00 – 16:00, 2. deň: 9:00 – 15:30
Realizácia: január 2025, 16 účastníkov, Bratislava
Výstup z workshopu: spoločne vytvorené a akceptované firemné hodnoty
Metódy vzdelávania:
- Prezentácie
- Skupinová práca
- Prípadové štúdie
- Diskusia
- Sebareflexia
- Icebreakre
2. Individuálny osobnostný rozvoj
Cieľová skupina: Vedúci pracovníci + identifikovaní „high potentials“
Ciele vzdelávania:
- uvedomiť si a pochopiť svoje prejavy správania sa a reakcií v záťaži
- lepšie vnímať reakcie iných, prispôsobiť tomu svoje správanie a reagovať tak adekvátnejšie
- naučiť sa riadiť svoje prejavy emócií
- pochopiť svoje obavy a svoje emocionálne reakcie na ne
- zmysluplnejšie konať v zmysle svojich hodnôt a cieľov
1. časť:
Forma: Prezenčný workshop
Rozsah: 1 deň (7 vyučovacích hod.)
Realizácia: február 2025, 8 účastníkov, Bratislava
Výstup z workshopu: jedinečný osobný portrét
2. časť:
Forma: Individuálne koučovacie stretnutie (osobne/Zoom)
Rozsah: 90 min.
Realizácia: február 2025
Výstup zo stretnutia: vlastná konkrétna rozvojová cesta
Vyberáme zo spätných väzieb po vzdelávaní
Čo najsilnejšie si z tohto školenia odnášaš?
„Príjemná atmosféra, pohoda“
„Rôznorodosť ľudí je dobrá a nemám si do tímu hľadať rovnakých ľudí, ako som ja sám“
„Naučiť sa nenechať ovládať svojimi emóciami a dokázať potlačiť niektoré negatívne prejavy spôsobené emóciami, naučiť sa prijímať komplimenty (pozitívnu sp.väzbu) bez negatívnej odozvy“
„Potvrdenie pestrosti, rôznorodosti a rešpektu v tíme“
„Ako na sebe pracovať, byť lepším človekom“
„Odnášam si nový pohľad na štýl komunikácie, ako aj to, že druhá strana môže rôzne reagovať podľa toho, ako sa s ním budem rozprávať. Je zaujímavé, že štýl, ako to druhému podám vie výrazne zmeniť danú odpoveď“
„Typy osobností, na základe čoho viac chápem kolegov a budem vedieť, ako k nim pristupovať“
„Oba dni boli silné, super atmosféra“
„Že aj tí druhí to myslia dobre“
„Že sme dobrý tím, ale vždy je niečo, čo sa vieme naučiť a byť lepší“
Ak by si toto školenie odporučil/-a svojmu novému kolegovi, aké by boli tvoje argumenty?
„Profesionálne, užitočné, hodnotné“
„Pomôže to zamyslieť sa nad vecami, ktoré možno registrujeme, ale podrobne, bližšie sa nad tým nezamýšľame, utužiť kolektív“
„Naučíš sa niečo o sebe zaujímavou a hravou formou“
„Choďte do toho, lepšie sa spoznáte a aj sa zabavíte“
„Katka rozpráva veľmi pútavo, príklady sú super, profesionalita“
„Odporučil by som toto školenie aj iným tímom, aby vedeli lepšie a profesionálnejšie komunikovať“
„Dynamika, trefnosť, zábavnosť, trefné zameranie“
„Praktiky, ktoré môžu vylepšiť nielen vzťahy v práci, ale aj doma“
„Výborne pripravení školitelia, super koláčiky, káva a čaj“
„Príjemné, zábavné, nielen o práci“
„Je to šité na mieru, určite sa okrem profesionálnych vecí dozvieš aj o sebe, ako o osobe veľa a dobre“